NOVINKY A AKTUALITY


Rozšíření webových stránek

Začátkem měsíce května jsme rozšířili a doplnili naše internetové stránky. Nově je na webu možné nalézt záložku Lidé, která obsahuje informace o členech vedení naší společnosti, organizační strukturu nebo popis pracovní náplně jednotlivých zaměstnanců. V sekci Stáže jsou základní informace pro zájemce o praxi, stáž či exkurzi. Dále je upravená záložka Partneři, v které prezentujeme ty, jež záleží na tom, co děláme a do záložky O nás jsme doplnili hodnoty, které uznáváme.

Beach Hlep Cup 2016

Vážení přátelé, také letos jsme využili jedinečnou příležitost a registrovali jsme se do druhého ročníku akce Beach Help Cup 2016 - charitativního turnaje v plážovém volejbale smíšených dvojic na podporu poskytovatelů sociálních služeb. Turnaj se bude konat 3-4. září 2016 v Praze. Těšíme se a vyzýváme ostatní spřátelené organizace k registraci do turnaje!

Život z jiné strany (2. 5. 2016)

Jste aktivní a rádi pomáháte? Zajímá vás, s jakými překážkami se setkávají lidé využívající invalidní vozík? A jak jim můžete pomoci? Vyzkoušeli byste si jeho ovládání a zvládání každodenních překážek? Máte dotaz na odborníka z praxe či člena místní komunity? Nebo byste rádi podpořili dobrovolníky či se jím sami stali? Přijďte se v pondělí 2. května 2016 od 10.00 do 15.00 hodin podívat na Život z jiné strany! Akce se koná na Jírovcově náměstní v Praze 11. My tam budeme a těšíme se!

Vydání výroční zprávy za rok 2015

Vážení přátelé, naše společnost vydala výroční zprávu za rok 2015, v které se můžete dozvědět vše důležité o naší činnosti, aktivitách a hospodaření v loňském roce. Výroční zpráva je volně k dispozici v sekci ke stažení nebo přímo zde. Její součástí je účetní závěrka v zjednodušeném rozsahu a zpráva z nezávislého auditu, který začátkem dubna dopadl na výbornou. Příjemné čtení a nalezení všech informací, které hledáte. Budeme rádi, když nám zachováte svou přízeň a pozornost i v roce 2016!

Zřízení datové schránky

Přestože pro nás používání datové schránky není povinností, přistoupila naše společnost k jejímu zřízení. Datové schránky v Česku fungují od roku 2009 a jejich smyslem je zefektivnění fungování veřejné správy mezi jednotlivými úřady a právními osobami.  A protože i my rádi pracujeme efektivně, má Klub vozíčkářů Petýrkova, o.p.s. od 10. 3. 2016 také datovou schránku, jež má ID 7nqqcpf.

Partnerství s Nadačním fondem Avast v roce 2016

Děkujeme Nadačnímu fondu AVAST, od kterého jsme získali pro letošní rok 750 tis. Kč na zajištění nepřetržitého provozu služby osobní asistence. Bez této významné finanční pomoci by pro nás bylo velmi obtížné umožnit našim klientům s tělesným postižením skutečný nezávislý život!

Hledáme lektora angličtiny

Hledáme ke spolupráci lektora angličtiny. Jedná se o výuku našich klientů s tělesným postižením (cca 5-10 osob), lekce probíhají jednou týdně 2x45 min. v podvečerních hodinách, prostory pro výuku máme (Praha 11 – Chodov, ul. Petýrkova). Jedná se o převzetí výuky v úrovni mírně pokročilých. Požadujeme předešlé zkušenosti s výukou, spolehlivost a schopnost komunikovat s dospělými lidmi s tělesným postižením – vozíčkáři. Nabízíme spolupráci dle dohody, ideálně formou dobrovolnictví, avšak možnost uzavření DPP nebo práce na ŽL s odměnou dle dohody. V případě zájmu prosím kontaktujte vedoucího osobní asistence, pana Mgr. Tomáše Drábka na emailovou adresu drabek@kvp.cz nebo tel. 727 821 669.

Změna telefonních čísel

V pondělí 4. ledna 2016 došlo ke změně telefonních čísel na kancelář naší organizace a vedení společnosti. Stávající telefonní číslo na pevnou linku kanceláře bylo zrušeno a nahrazeno novým číslem na mobilní telefon 727 821 669. Do kanceláře Klubu vozíčkářů Petýrkova, o.p.s. tedy nyní platí pouze toto mobilní číslo, které zároveň slouží  jako nový telefonní kontakt na ředitele společnosti a vedoucího služby osobní asistence pana Mgr. Tomáše Drábka. Pevná linka a mobilní telefon na dispečink osobní asistence zůstávají v platnosti a nezměněny.

Stáže pečujících maminek

Během celého září a října jsme v naší službě osobní asistence umožnili souvislou stáž několika maminkám, které žijí v Praze a pečují o své děti se zdravotním postižením. Již před létem jsme se zapojili do projektu "Pečuji a pracuji v Praze", protože podpora pečujících osob je pro nás jedním z důležitých společenských témat. Z postřehů našich zaměstnanců a spokojenosti stážistek i klientů osobní asistence lze usoudit, že stáže byly pro všechny nejen příjemné, ale i velmi přínosné. Třeba od Martiny L. K., jedné ze stážistek, jsme dostali následující odezvu: „Stáž u vás mi ukázala mnohé. Musím říct, že si velice vážím vašich zaměstnanců, kteří odvádí obdivuhodnou práci. Pomoc, kterou poskytujete je  velice důležitá a lidé se zdravotním postižením ji potřebují. Jsem ráda, že jsem mohla být právě u vás na stáži. Moc si vás všech vážím a přeji mnoho úspěchů“. V návaznosti na tyto stáže bychom od příštího roku 2016 rádi založili svépomocnou skupinu určenou pro rodinné příslušníky našich klientů, abychom jim více podali pomocnou ruku.

Vyhlášení ceny Neziskovka roku 2015

3. listopadu jsme se v Senátu parlamentu ČR zúčastnili slavnostního vyhlášení ocenění Neziskovka roku 2015. V této soutěži jsme se letos dostali mezi 15 semifinalistů z celkových 115 přihlášených neziskovek. Mezi finalisty jsme se sice nedostali, ale už samotný postup do semifinále je v tomto nezávislém hodnocení známkou velké kvality každé vybrané organizace, což nás velmi potěšilo! Navíc práce na sebehodnotícím formuláři a následné odborné hodnocení pro nás přineslo dobrou zpětnou vazbu na naši práci a zajímavé podněty do budoucna. Gratulujeme letošním vítězům, kterými se v jednotlivých kategoriích stali Sdružení Linka Bezpečí, Raná péče EDA, o.p.s. a Tamtamy o.p.s.

HLEDÁME NOVÉHO KOLEGU

Pro posílení naše kolektivu hledáme nového kolegu na pozici pracovníka v sociálních službách. Nehledáme supermana, ale správného a dobrého člověka! Nabízíme smysluplnou práci a zázemí v příjemných prostorech. Dobrá je určitě možnost individuálního plánování směn, či příspěvek na dopravu a oblečení. Někoho by mohl zajímat náborový příspěvek ve výši 10 tis. Kč, jinak platové ohodnocení je ve výši 95 Kč za hodinu, spolu s příplatky za práci v noci a o víkendu 20%. Toho, kdo má zájem o svůj rozvoj, může zajímat hrazené další vzdělávání nebo odborná knihovna a pravidelná supervize. Jako bonus nabízíme slušného šéfa, který nesedí jen v kanceláři a jenž vede vcelku domácký pracovní kolektiv. Více informací naleznete zde!

DĚKUJEME ZA PODPORU V ROCE 2016!

Nadace Charty 77 nám ze svého fondu Pomáhej (s) humorem poskytla významný finanční dar ve výši 200.000 Kč, který je určen na pokrytí mzdových nákladů pracovníků v přímé péči a navýšení jejich hodinové mzdy. Také díky této velké podpoře je poskytování našich služeb v roce 2016 opět o něco snadnější!

Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR prostřednictvím Magistrátu hl. m. Prahy podpořilo finanční dotací ze státního rozpočtu službu osobní asistence v celkové výši 849 000 Kč.

Magistrát hl. m. Prahy podpořil ze svého rozpočtu službu osobní asistence grantem ve výši 309 000 Kč.

Nadační fond AVAST, který je dlouhodobým partnerem naší společnosti, již šestým rokem podpořil službu osobní asistence nadačním příspěvkem, pro rok 2016 ve výši 750 000 Kč. Bez této významné finanční pomoci by pro nás bylo velmi obtížné umožnit našim klientům s tělesným postižením skutečný nezávislý život!

David Kudrnka nám v březnu poskytl dva věcné dary. Jednalo se o toaletní křeslo do naší půjčovny kompenzačních pomůcek a relaxační masážní křeslo, určené pro naše pracovníky z přímé péče.

Společnost LMC, s. r. o.,  opět podpořila naši práci poskytnutím inzertních služeb na portálech Jobs.cz a Práce.cz za symbolickou cenu.

Autoškola KING, s. r. o., nám nadále umožňuje bezplatný přístup k on-line školením z oblasti bezpečnosti práce, požární ochrany a první pomoci.

JUDr. Růžena Trojánková, naše dlouholetá podporovatelka, nám v roce 2016 poskytuje pravidelný měsíční dar ve výši 2000 Kč, který je využíván na financování služby osobní asistence.

Společnost Middex Agency, s. r. o. nám koncem roku 2015 poskytla finanční dar ve výši 20 000 Kč, který byl určený na úhrady za služby osobní asistence u jedné naší klientky. Tento dar bude čerpán především v letošním roce 2016.

Společnost Nexum Trilog, a. s., která nám zajišťuje provoz webových stránek, nám v roce 2016 poskytuje své služby s výraznou slevou.

Image

 

Image